"תזקיק האשפה האנושית" • מנכ"ל מד"א תובע את השבועון החרדי

    חיים הלר 6 Comment on "תזקיק האשפה האנושית" • מנכ"ל מד"א תובע את השבועון החרדי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'מגן דוד אדום' והמנכ"ל אלי בין תובעים את השבועון החרדי 'שעה טובה' על סכום של חצי מיליון שקל – בעקבות טענתם לפרסום לשון הרע בשבועון.

    בכתב התביעה שהוגש לאחרונה לבית המשפט השלום בת"א – טוענים התובעים אגודת 'מגן דוד אדום' ומנכ"ל הארגון אלי בין כי "הכתבה שזורה לכל ארכה בדברי לשון הרע חמורים ביותר, הפוגעים אנושות בתובעים ובשמם הטוב".

    הכתבה עליה נידונה התביעה,  התפרסמה בשבועון 'שעה טובה' לאחר דבריו של מנכ"ל מד"א אלי בין כי במידה שייקרא כונן מד"א לאירוע בו המחבל הוא הפצוע היותר קשה, הרי שעל פי האמנות מחויב המתנדב לטפל קודם בפצוע הקשה יותר – מבלי לדון בשיפוטיות מה תפקידו ומעשיו. בעקבות הדברים שהתקבלו אצל חלק מגורמי הימין בצורה קשה, פורסמה כתבה בעיתון אשר בה לטענת מד"א השתלח כותב המאמר במד"א ובעומד בראשה בצורה בוטה ואשר מהווה לשון הרע.

    בכתב התביעה מצוטט כי במאמר נכתב שביסוד ההצהרה עומד "טמטום שמאלני" ורדיפת בצע ורצון לרצות "ארגוני תועבה" כמו גם השתלחות בבין שהוא "תזקיק האשפה האנושית" כך בתביעה.

    במהלך כתב התביעה טוענים במד"א, כי הכתבה פגעה בשמם הטוב, ואף מכחישים כי הם מקבלים תרומות מהקרן החדשה לישראל כנטען בכתבה בעיתון.

    כתב הגנה מטעם 'שעה טובה' טרם הוגש לבית המשפט.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      זה לא העיתון שפוגע בשמם ה'טוב'
      זה הם עצמם שפוגעים בשמם
      זה אלי בין שפוגע כשמדבר דברי נבלה כנגד התורה שאומרת הבא להרגך השכם להורגו
      כל אמנות בטילות כנגד אמת תורתינו הקדושה!

    2. 5

      עיתון שעה טובה הינו עיתון אובייקטיבי לחלוטין, הוא יצא אובייקטיבית נגד שס בבחירות האחרונות, ואובייקטיבית עזר לאלי ישי נגד דעת גדולי הדור, וכאובייקטיבי, ודאי שכשאר הוא כתב "תזקיק האשפה האנושית" הוא חקר לעומק את כל האשפה האנושית, (חיזבאללה, דאעש, אל קעידה) והגיע למסקנה האובייקטיבית ש'אלי בין' גרוע מהם ומהווה תזקיק של אשפה אנושית.
      ועכשיו ברצינות,
      אוחזי הקולמוס למיניהם, צריכים להיזהר ולקחת אחריות על דבריהם. לצערינו לאחרונה ידם קלה על הקולמוס, ומתבטאים בחוסר אחריות משווע. הגיע הזמן שישלמו על כל מה שהם עשו. (אפי' שבנוגע להנ"ל דעתי שבמחבל צריך לטפל אחרון, הרי שעליהם לשלם על מעלליהם במשך כל השנה האחרונה).

    3. 4

      אבל אתם יודעים איך זה, כשהשמאל תובע את הימין הוא תמיד זוכה

    4. 3

      משום מה זה מריח לא טוב
      שכתבה כזו מפורסמת בקול חh
      על "שעה טובה" עיתון המוזוהה עם אלישי

    5. 2

      ממתי הפשקוויל הזה נחשב לעיתון שבועי? עד היום הוא בחר לייצג את שולי החברה בציבור החרדי בכל מצב אקטואלי שהוא, קהל הקוראים שלו הוא כקהל הקוראים של עיתון שכונתי, המאמרים והכתבות בזוים דביליים ולא שווים עפעוף של העין השמאלית.

    6. 1

      עיתון הזוי וימין קיצוני!!!!!!!!!
      מה הקשר לעיתון חרדי?